Antoine de la Farge

3 produkter

Loire-pioner og stor inspiration Antoines bedstefar, Gerard Clément, en af de mest respekterede vinmagere i Loire og en af grundlæggerne af Menetou-Salon appellationen. Han er stadig i dag på vingården, og for Antoine er han en stor inspiration og et godt eksempel. ...

Antoine de la Farge Sancerre La Lune Rousse
Antoine de la Farge Sancerre La Lune Rousse
Fersken Grus Kvæde Lime

Antoine de la Farge Sancerre La Lune Rousse

Køb 6 stk. og spar 10%

På lager
299,00 kr. InStock
Antoine de la Farge Pouilly-Fumé Les Petites Roches
Antoine de la Farge Pouilly-Fumé Les Petites Roches
Hyldeblomst Stikkelsbær

Antoine de la Farge Pouilly-Fumé Les Petites Roches

Køb 6 stk. og spar 10%

På lager
275,00 kr. InStock
Antoine de la Farge Menetou-Salon Première Lune
Antoine de la Farge Menetou-Salon Première Lune
Grapefrugt Grøn melon Hyldeblomst Passionsfrugt Stikkelsbær

Antoine de la Farge Menetou-Salon Première Lune

Køb 6 stk. og spar 10%

På lager
235,00 kr. InStock
3 ud af 3 produkter

Loire-pioner og stor inspiration

Antoines bedstefar, Gerard Clément, en af de mest respekterede vinmagere i Loire og en af grundlæggerne af Menetou-Salon appellationen. Han er stadig i dag på vingården, og for Antoine er han en stor inspiration og et godt eksempel. Antoine startede sin karriere i en vinforretning og blev senere vinindkøber for et af Frankrigs største vinfirmaer. Her fik han muligheden for at udvide og få en enorm viden og international erfaring.

Efter 12 år kom han tilbage til vingården i 2012, hvor al erfaringen nu skulle prøves af. Der er stor refleksion i vinmarken, hvor der dyrkes bæredygtigt landbrug. For Antoine er vinmageren fundamentet mellem druerne og den vin, som ender i flasken. Han vil ikke manipulere med vinen, derfor er alle druer håndplukket, og der bliver ikke brugt gær til at sætte gang i processen.

Ved at klikke "Accepter alle" giver du samtykke til, at vi med cookies indsamler information omkring din adfærd på vores hjemmeside. Vi benytter denne information til funktionelle, statistiske og markedsføringsmæssige formål.